x
E-ticaret

kulaklık pili kumanda pili saat pili aa pil aaa pil kalem pil ince kalem pil yassı pil şarjlı pil medikal tartı pili bios pili duracell aa

07 Ekim 2025

kulaklık pili kumanda pili saat pili aa pil aaa pil kalem pil ince kalem pil yassı pil şarjlı pil medikal tartı pili bios pili duracell aa

07 Ekim 2025
kulaklık pili kumanda pili saat pili aa pil aaa pil kalem pil ince kalem pil yassı pil şarjlı pil medikal tartı pili bios pili duracell aa

pil satmak isteyen keops eczane hırdavatçı nalbur nalbut benzin istasyonu hastane teklif klinik ihtiyaç medikal cihaz bilgisayarcı elektronik elektronikci telefoncu herkesi ihtiyacı biçimsiz sevimsiz negatif kelimeler paranoya paranormal spirituel kişiler gerçek amazon gerçeği bul trendyol maraba işci hakları zarar ziyan kaç ilçe var kaç metruk ev harabe ev hasar görmüş istanbul depremi izmir depremi aydın depremi erzincan depremi gazeteciler online satış mantıksız olmalı çaprazlama ceza mahkmemesi istinat da döner istisnalar boar şeytan detayda gizli bir evde kaç adet pil var bir evde kaç adet beyaz eşya var bekar çlışan tek yaşayan yalnızlık Allah a mahsus arif sağ neşet ertaş yıldönümü izzet altınmeşer teoman parçası barış manço allah rahmet eylesin çapraz sorgu yalnıza yanlız diyenler kimsesiz yalılar tımarhane huzur evi yaşlı evi rehabilitasyon kliniği bakıma muhtaç kişiler bakım evi papatya evi lale devri sezn aksu 414 302 77 kaç adet 5201 kişi yanlış zaman yanlış mekan türkü ses ister meddahlık akıl ister

E ticaret gelişme markalaşma tahmin

22 Mayıs 2022
E ticaret gelişme markalaşma tahmin

e-ticaret kavramı ile yeni tanıştık diyebiliriz  Göreceli olarak yeni bir kanal.  Daha önceki yazılarımda bahsedile Tüketim Toplumu olgusuna uyumlu ve onu geliştiren bir kanal olduğu için son 10 senede çok çabuk geiişim gösterdi.  Avantaj ve dezavantajları var elbette diğer satış pazarlamakanlaarına göre.  Biraz incelemeye çalışacağız.  özellikle telefon kullanımın internette zaman geçiren sürelerin yüksek olduğu toplumlarda toplum kesimlerinde e-ticaretin de yüksek büyüme oranı yakalayacağını söylemek sanırız yanlış olmaz.  bir de işin negatif yönü var internet veya telefon armaları ile yapılan dolandıcılıkların veya e-ticaret de yapıldığı varsayılan ve sık sık haberlere konu olan dolandırıcılıklar veya hatalar e-ticaret e karşı bir kesimi soğuk tutuyor.  kanunlar genelgeler hep müşteri odaklı yapılıyor.  kimsenin satıcı küçük mağaza hakları gibi konulara önem verdiği bir ortam yok.  mesela şu bir gerçek müşteri bazen ayın model 3-4 veya 10-15 tane sipariş ediyor.  kargo kendisine ulaştığı zaman bunlardan rengini veya başka bir detayını beğendiği 1 - 2 tanesini alıp kalanını geri gönderiyor.  herhangi bir iadenin satıcıya maliyeti bazı durumlarda 10-15 veya 40 satıştan ettiği kar kadar maliyeti olabiliyor.  bu durumda alıcı için dolandırıcı mı yoksa isitismarcı mı diyeceğiz?

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.